小費的新文章~
讓我好擔心阿><


DUBAI AND DAVIS CUP

Dear Fans,

Today I am disappointed to announce that I am withdrawing from both Dubai and the Davis Cup tie in the United States.
(今天我很沮喪的宣布我將會退出退出杜拜和對美國的台維斯盃)
This was a hard decision to make as I am missing not only one of my favorite events on tour in Dubai but I am also missing out on an opportunity to help my country try and move on to the next round of Davis Cup.
(這是一個很困難的決定,因為我不只會錯過我最喜歡的其中一個賽事杜拜還會錯過幫助我的國家嘗試著晉級下一輪的台維斯盃的機會)
After injuring my back last fall, I did not have enough time to strengthen it completely.
(自從去年秋天我的背受傷後,我沒有足夠的時間可以完全的恢復)
As a precautionary measure, I will use the next few weeks to make sure the back injury is fully rehabilitated and I am ready for the rest of the 2009 season.
(作為一個小心的考量,我會利用接下來的幾個星期來確定背傷已經完全的恢復,以及我已經對於2009接下來的賽季準備好了!)
As always, thanks for your continued support.
(一如往常的,謝謝你們持續的支持)
Roger
來自Rogerfederer.com

小費這次的聲明~
很令人難過阿~
原來背傷還沒好阿~
現在說什麼都是無意義的~
小費~你給我好好養傷才是真的~~
健康最重要~不要勉強自己喔~Roger
加油喔~!!!

PS.恩...
嘗試的翻譯看看~結果自己覺得很不順Orz
很直白的翻譯阿
(直接看英文說不定比較輕鬆....)
我的功力果然還不到家@@
如果覺得哪邊可以改進請告訴我~
我會努力的(握拳
覺得我翻譯是多此一舉也跟我說一下囉~
以後就原文原汁原味呈現給大家^^
謝謝
arrow
arrow
    全站熱搜

    ytfederer 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()